Prof. Piotr Garlicki
Mgr Mateusz Kowalski
PRACOWNIA ZNAKU I KOMPLEKSOWEGO PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO 2020/2021
- Kacper Kijewski - Bushcraft
- Dorota Tyszko - Kopenhaga Tennis Cup
- Adriana Vesela - Kijów
- Anna Dąbrowa - Pracownia mozaiki
- Dorota Tyszko - Summer Guitar Festival
- Jakub Maślak - Order Rebel
- Joanna Rzepecka - Biebrzański Park Narodowy
- Kamil Wojucki - Wystawa ceramiki Maria
- Maria Gawryś - Order Rebel
- Maria Mencwel - Melbourne Marathon
- Maria Pietras - Noise Hum Video Art Festival
- Natalia Błędowska - Shoegaze
- Natalia Gutowska - London Craft Week
- Roksana Mirek - Brancz
- Ula Mierzwa - Save Ocean Save Life
- Ula Mierzwa - The Inkhead
PRACOWNIA ZNAKU I KOMPLEKSOWEGO PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO 2019/2020
- Karol Mularczyk - Save Water Organisation
- Natalia Błędowska - Wyjeżdżamy
- Natalia Błędowska - Wyjeżdżamy
- Urszula Mierzwa - ULO studio projektowe
- Zofia Snarska - Yorkshire Games Festival
- Urszula Mierzwa - Identyfikacja
- Natalia Błędowska - Książka
- Karol Mularczyk - Książka
- Adriana Vesela - Książka
- Zofia Snarska - Księga znaku
- Natalia Gutowska - Tryptyk
- Karol Mularczyk - Tryptyk
- Agata Stańczak - Tryptyk
Współczesny projektant graficzny jest twórcą, przed którym stawiane są skomplikowane zadania projektowe. Jego praca uzależniona jest z jednej strony od potrzeb zewnętrznej, dynamicznie rozwijającej się rzeczywistości i wymagań zleceniodawcy, z drugiej zaś od zespołów w których niejednokrotnie przychodzi mu pracować. Dlatego wykształcenie projektanta „kompletnego”, który będzie umiał poruszać się na różnych polach grafiki użytkowej jest priorytetem tej pracowni.
Podstawą dydaktyki jest nauczanie kreatywnego myślenia w tworzeniu spójnych systemów komunikacji wizualnej. Fundamentem tej pracowni są dwa równoległe wymiary uzupełniające się nawzajem: twórczy i praktyczny. Pierwszy obejmuje myślenie kreacyjne, artystyczne, które w efekcie musi się materializować w plastycznym rozwiązaniu. W wymiarze praktycznym zaś zawarte jest nauczanie zasad w projektowaniu kompleksowych systemów komunikacji wizualnej o spójnym kodzie graficznym.
Głównym profilem tej pracowni jest nauka kreowania wizerunku marki w szerokim tego słowa znaczeniu. Pod pojęciem marki – w nowoczesnym ujęciu – znajdują się wszelkie zjawiska związane z działalnością człowieka, co oznacza że nie funkcjonuje ono jedynie w sferze komercyjnej (znak graficzny, identyfikacja korporacyjna, promocja produktu) ale również kulturalnej (oprawa festiwali, wystaw, spektakli teatralnych), czy społecznej (kampanie społeczne, systemy oznakowania w przestrzeni publicznej).