Prof. Ryszard Ługowski
Mgr Aleksander Czekaj
III rok
- Weronika Węgrzyn
- Weronika Węgrzyn
- Weronika Węgrzyn
- Weronika Węgrzyn
- Roksana Mirek
- Roksana Mirek
- Roksana Mirek
- Mikołaj Sobotka
- Mikołaj Sobotka
- Mikołaj Sobotka
- Mikołaj Sobotka
- Mikołaj Sobotka
- Mikołaj Sobotka
- Iga Nowicka
- Iga Nowicka
- Iga Nowicka
- Iga Nowicka
- Krzysztof Puławski
- Krzysztof Puławski
- Krzysztof Puławski
- Krzysztof Puławski
- Krzysztof Puławski
- Krzysztof Puławski
- Gabriela Lasota
- Gabriela Lasota
- Gabriela Lasota
- Gabriela Lasota
- Gabriela Lasota
- Gabriela Lasota
- Gabriela Lasota
- Dorota Tyszko
- Dorota Tyszko
- Dorota Tyszko
- Dorota Tyszko
- Anna Dąbrowa
- Anna Dąbrowa
- Agnieszka Żyjewska
- Agnieszka Żyjewska
- Agnieszka Żyjewska
- Agnieszka Żyjewska
- Agnieszka Żyjewska
IV rok
- Zuzanna Oniszczuk - Wyrok
- Zuzanna Oniszczuk - Wyrok
- Zuzanna Oniszczuk - Wyrok
- Zuzanna Oniszczuk - Wina
- Zuzanna Oniszczuk - Proces
- Zuzanna Oniszczuk - Dyskusja
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki
- Urszula Mierzwa - Kamyki - wystawa
- Urszula Mierzwa - Kamyki - wystawa
- Urszula Mierzwa - Kamyki - wystawa
- Urszula Mierzwa - Kamyki - gablota
- Urszula Mierzwa - Kamyki - gablota
- Urszula Mierzwa - Kamyki - gablota
- Przemysław Berestko
- Przemysław Berestko
- Magdalena Kurianowicz
- Magdalena Kurianowicz
- Magdalena Kurianowicz
- Magdalena Kurianowicz
- Magdalena Kurianowicz
- Katarzyna Kubasik
- Katarzyna Kubasik
- Katarzyna Kubasik
- Katarzyna Kubasik
- Katarzyna Kubasik
- Katarzyna Kubasik
- Bogna Czurczak
- Bogna Czurczak
- Bogna Czurczak
- Anika Krzeczyńska
Rysunek to podstawowa forma przekazu osobistego postrzegania, interpretowania i opisywania świata. Przy pomocy tej najprostszej i najbardziej bezpośredniej techniki, najtańszego sposobu zapisu myśli, możemy odnaleźć drogę do poszukiwania własnego twórczego języka Sztuki. Odnaleziony własny system zapisywania idei na płaszczyźnie, własny znak czy metodę postępowania, można zastosować z powodzeniem w innych technikach i dziedzinach sztuki, również takich które atakują przestrzeń i rozgrywają się w czasie. To dzięki rysunkowi możemy najszybciej wykształcić umiejętność analitycznego i syntetycznego rozwiązywania problemów artystycznych. Nauczyć twórczego podejścia do materiału, przestrzeni, eksperymentowania z formą, kompozycją, tworzyć różne symulacje rysunkowe całości projektu, wybierając wariant najtrafniej ukazujący przesłanie zamyślonej idei. Dzięki rysunkowi wreszcie możemy starać się twórczo przełamywać dzisiejszy paradygmat Sztuki.
Podczas zajęć pragniemy więc nie tylko przekazać potrzebną wiedzę i umiejętności ale również chcemy pomóc studentom wypracować ich własny język wizualny oraz wspierać ich w kształtowaniu indywidualnych postaw twórczych.
W pracowni i podczas zajęć pragniemy pokazać, że Rysunek to nie tylko ślad narzędzia na papierze, ale także ślad świecy, farby w aerozolu, rysunek kroków na śniegu, rysunek drogi w akcji performera, cień na ścianie, ażur przestrzennej pracy, linia jaką wskazuje laser w nieskończoności przestrzeni, itp. Wreszcie dźwięk, jego rytm, wysokość tonu, koloryt tonu, częstotliwość, wibracje, interferencje, tworzą rysunek w naszym umyśle.