Prof. Paweł Nowak
Mgr Sylwia Walczowska-Rojewska
III rok
- Anna Dąbrowa - Metamorfoza
- Jacek Portka - Wizja I
- Jacek Portka - Wizja II
- Jacek Portka - Wizja III
- Maria Grabowska - Owad
- Aleksandra Otulska - Najbardziej różowa łazienka
- Zuzanna Ziętek - Chleb
IV rok
- Agata Stańczka - Przy wspólnym stole
- Adriana Vesela - Duel
- Adriana Vesela - Tylko gra
- Anna Roguska - Grzybki
- Jan Porczyński - Gniew
- Magdalena Kurianowicz
- Maria Pietras - Malwa zgaś tego szluga
I rok - studia niestacjonarne drugiego stopnia
- Aleksandra Błażejewska - Zamieć
- Łukasz Łukawski
- Małgorzata Krawiecka - Czarny
II rok - studia niestacjonarne drugiego stopnia
- Anna Rendecka - Łąka
- Ewa Rutkiewicz
- Izabela Chybowska - Nie doskonałość
- Izabela Chybowska - Nie doskonałość
- Klaudia Kiercz Długołęcka - Wypierdalać
- Patrycja Markowską - Sunrise I
- Paula Kuch - Kompozycja roślinna I
- Paula Kuch - Kompozycja roślinna II
WYSTAWY
- Adam Miklaszewski - wystawa
- Adam Miklaszewski - wystawa
- Agata Stańczak - wystawa
- Adriana Vesela - otwarcie wystawy
- Adriana Wesela - otwarcie wystawy
- Adriana Vesela - otwarcie wystawy
- Adriana Vesela - otwarcie wystawy
- Jan Drągowski
- Jan Drągowski
- Karolina Nowak - wernisaż wystawy
- Klaudia Kozińska
- Linda Lach - otwarcie wystawy
- Linda Lach - wystawa
- Linda Lach - wystawa
- Maria Jańczak - otwarcie wystawy
- Maria Jańczak - wystawa
- Maria Jańczak - wystawa
PLENERY ARTYSTYCZNE
- Plener w Orońsku
- Plener w Orońsku
- Plener w Orońsku
- Plener w Orońsku
- Plener w Jastarni
- Plener w Jastarni
- Przygotowania do wystawy końcoworocznej
- Wspólny mural w pracowni
- Wystawa końcoworoczna
- Wystawa końcoworoczna
- Wystawa końcoworoczna
- Wystawa końcoworoczna
- Złota ścianka - wigilia
- Złota ścianka - wigilia
Najistotniejszym celem mojego procesu dydaktycznego jest to, aby każdy student sam odnalazł charakter swojej twórczości. Do tego służy pracownia. Jedenastka to szeroko pojęte miejsce kreacji.
Pracownia jest miejscem zdobywania umiejętności manualnych, ale także intelektualnych. To w pewnym sensie agora ścierania się poglądów i przekonań. Ani ja, ani Sylwia nie narzucamy swojego myślenia o sztuce. Wszystkich w pracowni traktujemy w sposób partnerski. Specyficzną atmosferę tworzymy razem – studenci i pedagodzy na równych prawach.
Chcemy stwarzać szansę powstawania sztuki adekwatnej do czasów, w których żyjemy, sztuki charakterystycznej dla najmłodszego pokolenia. Nie uczymy, jak robić sztukę, ale umożliwiamy szukanie własnego języka artystycznego.