Dr hab. Krzysztof Jabłonowski, prof. uczelni
Paweł Ciepielewski
Warsztaty foto-wideo w ramach badań wizualnych w Fundacji na Rzecz Rzeźby Polskiej im. Zbigniewa Maleszewskiego w Warszawie (YouTube)
Plener fotograficzny. Dłużew 2019 (YouTube)
Pracownia Foto 33 (YouTube)
- Plener 2021
- Plener 2021
- Plener 2021
- Plener 2021
I rok
- Jędrzej Gąsienica Gron - Autoportret
- Joanna Śląska - Autoportret
- Julianna Izbicka - Autoportret
- Katarzyna Szczęsna - Autoportret
- Klara Ignut - Autoportret
- Magda Adamczyk - Autoportret
- Maja Urbanek - Autoportret
- Milena Łatanik - Autoportret
- Natalia Kubacka - Autoportret
- Zuzanna Las - Autoportret
- Aleksander Golański - Filozofia błędu
- Anastasia Boczerenok- Filozofia błędu
- Katarzyna Szczęsna- Filozofia błędu
- Kornelia Zelisko- Filozofia błędu
- Maja Urbanek- Filozofia błędu
- Małgorzata Bandurska- Filozofia błędu
- Natali Bugaj- Filozofia błędu
- Nika Kiełek- Filozofia błędu
- Zuzanna Las- Filozofia błędu
- Zuzanna Tomanek- Filozofia błędu
- Anastasia Boczerenok - Inicjał
- Anastasia Boczerenok - Inicjał
- Diana Zaleska - Inicjał
- Joanna Ślaska - Inicjał
- Klara Borys - Inicjał
- Klara Ingut - Inicjał
- Kornelia Zelisko - Inicjał
- Kornelia Zelisko - Inicjał
- Magda Adamczyk - Inicjał
- Maria Lisicka - Inicjał
- Maria Lisicka - Inicjał
- Maria Lisicka - Inicjał
- Maria Lisicka - Inicjał
- Nika Kiełek - Inicjał
- Nika Kiełek - Inicjał
- Urszula Młynarska - Inicjał
- Weronika Buling - Inicjał
- Zuzanna Las - Inicjał
- Aleksander Golański - kolor
- Anastasia Boczerenok - kolor
- Jędrzej Gąsienica Gron - kolor
- Joanna Ślaska - kolor
- Julianna Izbicka - kolor
- Katarzyna Szczęsna - kolor
- Klara Borys - kolor
- Kornelia Zelisko - kolor
- Maja Urbanek - kolor
- Małgorzata Bandurska - kolor
- Małgorzata Bandurska - kolor
- Maria Karnowska - kolor
- Natalia Bugaj - kolor
- Natalia Krupa - kolor
- Nika Kiełek - kolor
- Urszula Młynarska - kolor
- Zuzanna Tomanek - kolor
- Anastasia Boczerenok - pinhole
- Anastasia Boczerenok - pinhole
- Joanna Ślaska - pinhole
- Klara Borys - pinhole
- Klara Borys - pinhole
- Klara Ignut - pinhole
- Klara Ignut - pinhole
- Maja Urbanek - pinhole
- Maria Karnkowska - pinhole
- Milena Łatanik - pinhole
- Natalia Bugaj - pinhole
- Natalia Bugaj - pinhole
- Nika Kiełek - pinhole
- Anastasia Boczerenok - Symetria
- Diana Zaleska - Symetria
- Filip Ejno - Symetria
- Jędrzej Gąsienica Gron - Symetria
- Julia Kotwica - Symetria
- Katarzyna Szczęsna - Symetria
- Klara Ignut - Symetria
- Kornelia Zelisko - Symetria
- Maja Urbanek - Symetria
- Maria Lisicka - Symetria
- Natalia Bugaj - Symetria
- Natalia Krupa - Symetria
- Natalia Kubacka - Symetria
- Nathalie Dojnikowski - Symetria
- Zuzanna Las - Symetria
- Zuzanna Las - Symetria
- Zuzanna Las - Symetria
II rok
- Janek Ciałowicz - kadry filmowe
- Janek Ciałowicz - kadry filmowe
- Janek Ciałowicz - kadry filmowe
- Janek Ciałowicz - kadry filmowe
- Janek Ciałowicz - kadry filmowe
- Joanna Kamelska - kadry filmowe
- Joanna Kamelska - kadry filmowe
- Joanna Kamelska - kadry filmowe
- Joanna Kamelska - kadry filmowe
- Joanna Smogorzewska - kadry filmowe
- Joanna Smogorzewska - kadry filmowe
- Joanna Smogorzewska - kadry filmowe
- Karolina Marczewska - kadry filmowe
- Kinga Malec - kadry filmowe
- Kinga Malec - kadry filmowe
- Kinga Malec - kadry filmowe
- Klaudia Karpińska - kadry filmowe
- Klaudia Karpińska - kadry filmowe
- Luiza Grabowska - kadry filmowe
- Luiza Grabowska - kadry filmowe
- Maciej Sobański - kadry filmowe
- Maciej Sobański - kadry filmowe
- Maciej Sobański - kadry filmowe
- Małgorzata Bojko - kadry filmowe
- Małgorzata Bojko - kadry filmowe
- Małgorzata Bojko - kadry filmowe
- Małgorzata Bojko - kadry filmowe
- Małgorzata Bojko - kadry filmowe
- Maria Pakier - kadry filmowe
- Maria Pakier - kadry filmowe
- Maria Pakier - kadry filmowe
- Marta Łuka - kadry filmowe
- Marta Łuka - kadry filmowe
- Adam Kawałek - okładka płyty
- Aleksandra Liro - okładka płyty
- Arlouskaya Yelizaveta - okładka płyty
- Joanna Kamelska - okładka płyty
- Joanna Smogorzewska - okładka płyty
- Julia Medoń - okładka płyty
- Julia Reguła - okładka płyty
- Julia Reguła - okładka płyty
- Karolina Glezman - okładka płyty
- Klaudia Karpińska - okładka płyty
- Maciej Sobański - okładka płyty
- Maja Erhardt - okładka płyty
- Małgorzata Bojko - okładka płyty
- Małgorzata Góral - okładka płyty
- Maria Pakier - okładka płyty
- Marta Łuka - okładka płyty
- Martyną Dobrowolska - okładka płyty
- Olga Grygiel - okładka płyty
- Olga Ilicheva - okładka płyty
- Patrycja Gos - okładka płyty
- Weronika Woltańska - okładka płyty
- Zofia Leszczyńska - okładka płyty
- Janek Ciałowicz - kretotypia - technika własna
- Janek Ciałowicz - kretotypia - technika własna
- Janek Ciałowicz - kretotypia - technika własna
- Janek Ciałowicz - kretotypia - technika własna
- Janek Ciałowicz - kretotypia - technika własna
- Janek Ciałowicz - kretotypia - technika własna
- Janek Ciałowicz - kretotypia - technika własna
- Janek Ciałowicz - kretotypia - technika własna
- Janek Ciałowicz - kretotypia - technika własna
Nadrzędnym celem pracowni jest kształcenie studentów w szeroko rozumianej dyscyplinie artystycznej, jaką jest Fotografia. Na etapie propedeutycznym studenci otrzymują podstawową wiedzę teoretyczną i praktyczną. Program Pracowni zakłada otwartość w doborze środków wyrazu oraz swobodę w budowaniu obrazu fotograficznego, eksperymentując, łamiąc istniejące stereotypy i balansując na granicy przeciwieństw.
Fotografia z pozoru wydaje się być bardzo prostym i łatwym systemem wizualnego komentowania rzeczywistości i wyobrażeń o niej. Owa łatwość zapisu obrazu fotograficznego nie ma nic wspólnego z jego mądrością i sensem. Obraz fotograficzny wtedy staje się istotny i ważny, kiedy powstaje świadomie, bazując na intelekcie i wiedzy artysty, a nie opierając się tylko na instynkcie i spontaniczności.
Jaka jest zatem rola fotografii we współczesnej sztuce? Czy rewolucja cyfrowa zmieniła tylko sposób zapisu obrazu fotograficznego czy też wpłynęła na cały system naszego funkcjonowania i myślenia? Na te i inne pytania próbujemy wspólnie odpowiadać realizując poszczególne zadania semestralne, starając się przy tym nakreślać status fotografii w dzisiejszej kulturze.